انجام خدمات حقوقی داخلی و بین المللی توسط موسسه عدالت پارسه

اکرم محمدی دانشجوی دکترای حقوق بین الملل – مدرس دانشگاه ارشاد دماوند ، مشاور حقوقی کرسی حقوق بشر دانشگاه شهید بهشتی ، مشاور حقوقی سرای نیکان ، مشاور حقوقی خیریه و کمپ ترک اعتیاد در تهران و شهرستان ، مدیر عامل موسسه حقوقی و داوری عدالت پارسه در مورد عملکرد موسسه حقوقی خود گفت: این موسسه حقوقی و داوری بر آن است تا بتواند در این شرایط سخت اجتماعی باری از دوش هموطنان عزیز برداشته و تسکینی بر آلام خانواده های عزیز باشد.

دپارتمان خانواده این مجموعه آماده ارائه مشاوره در جهت مشکلات خانواده ها به خصوص زوج های جوان و کم تجربه می باشد و نیز بر آنیم تا بتوانیم مشکلات را از طریق داوری حل و فصل نموده تا نیاز کمتری به مراجعه به دادگستری باشد.

دپارتمان بسیار قوی و مجرب ملکی این مجموعه با تمام قوا تلاش می کند تا مشکلات ملکی عزیزان را اولا با صلح وسازش و ثانیا با راهکارهای سریع و کم هزینه حل نماید که این امر باعث می شود در این چرخه ی اقتصادی نابسامان مردم گرامی کشورمان با صرف کمترین وقت و هزینه و با آرامش خاطر مشکلاتشان را حل نمایند.

باتوجه به وضعیت خطرناک کشور صلاح برآنست که رفت و آمدها را حذف نموده و بتوان از طریق فضای مجازی و تلفن به صورت غیرحضوری مراجعین و موکلین گرامی را در مشاوره – ثبت دادخواست و …. تا اجرا همراهی نمائیم.

موسسه حقوقی و داوری عدالت پارسه آماده ارائه خدمات در سراسر کشور در دعاوی داخلی و بین المللی می باشد.

و باتوجه به وضعیت بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی متعدد آنان این موسسه شرایطی فراهم آورده است تا تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق بتوانند با آموزش های رایگان مشغول به کار شوند که هم کسب تجربه کرده و هم درآمد خوبی برای تامین معاش خود و خانواده داشته باشنند.

این موسسه مفتخر است که تا به حال توانسته تعداد زیادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق را مشغول به کار کرده است. یکی دیگر از افتخارات این موسسه آنست که توانسته تعداد زیادی از دعاوی خانواده را ترمیم نموده است.

باتوجه به شرایط کرونا در جامعه متاسفانه آمارطلاق بسیار بالا رفته و مدیر عامل این مجموعه با ارائه برنامه ریزی دقیق و مشاوره ها و راهکارهای صحیح به خانواده ها توانسته این مشکلات را حل کرده و کودکان و نوجوانان زیادی را از مجموعه ی فرزندان طلاق خارج نماید.

در این برهه از زمان که بسیاری از افراد باتوجه به ضعف کسب و کار و درآمدهای پایین و مخارج بالای زندگی گرفتار اقساط معوقه بانکی هستند و شاید اسیر بدهکاریهای سنگین بانکی ، مجموعه عدالت پارسه با ارائه راهکارهای مفید این مشکل را نیز حل کرده و بسیاری از عزیزان را از چنگ بدهی های بانکی نجات داده است.

مجموعه حقوقی و داوری عدالت پارسه خدمات رایگانی نیز در اختیار خانواده های بی بضاعت و کم درآمد که از طریق خیریه ها و کمیته و کمپ های ترک اعتیاد معرفی می شوند ، قرار داده است. و از همینجا اعلام می نماید این مجموعه با افتخار آماده همکاری با کلیه ی خیریه ها ، کمپ های ترک اعتیاد ، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیز خانواده های کم درآمد جامعه ، پرستاران زحمتکش بیمارستان ها و حتی نیروی خدماتی کلیه ی درمانگاه ها و بیمارستان ها می باشد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =